piątek, 8 listopada 2013

"Fałsz i prawdziwość"

Dzisiejsze spotkanie, w pierwszej części, przebiegało w nieco nerwowej atmosferze, a to za sprawą nieporozumienia. Darek, który był na grupie zaledwie drugi raz, a do tego jeszcze po dłuższej przerwie, dość ostro skomentował wypowiedź Teresy. Skrytykował jej postępowanie, nie znając dokładnie sytuacji w jakiej ona się znajduje i szczegółów tego konkretnego zdarzenia. Można się domyślać, że wynikało to pewnie z niedoinformowania Darka, a nie z jego złej woli. Jednak regulamin grupy dotyczy wszystkich i nawzajem pilnujemy się, aby nasze informacje zwrotne nie były krytykowaniem, czy oceną postępowania innych. Po przerwie Darek poszedł na grupę AA, która miała spotkanie w sali obok.

Zaśpiewaliśmy wspólnie kilka pieśni ku chwale Pana przy akompaniamencie Wiesława gitary i z udziałem Zdzisława, przygrywającego na harmonijce ustnej. Zacny nasz chórek tworzyło sześć osób.

Potem przyszła kolej na Słowo Boże. Jan odtworzył kolejny, szósty już odcinek książki "Ewangelia, którą głosimy" zatytułowany "Fałsz i prawdziwość".


2 komentarze:

  1. Przepraszam wszystkich z grupy,że dziś 15.11.2013. nie byłem miałem w końcu dobry dzień,potem za dużo euforii i musiałem wyluzować. Będę za tydzień bartek, pozdrawiam wszystkich serdecznie, wzrastajmy w Bogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Bartku, mnie też nie było, ale z powodu choroby :(
    Za tydzień chciałabym już przyjść.

    Pozdrawiam,
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń